torsdag 8 juli 2010

sluttjatat

Nej nu får det vara sluttjatat om amning. Men det är vad större del av min tid går ut på just nu. Lustigt är det iallafall, när jag fick klartecken av BVC att börja införa ersättning, känns det inte alls bråttom att göra det och Lillan har skött sig och ätit ordentligt på brösten efter det.. lustigt! Men jag kommer smått börja införa det.. Börjar med kvällsmålet och något mål på dagen ett par veckor för att se om allt blir lite bättre.. För amma varje eller varannan timme funkar inte när jag har Oliwer att ta hand om också.

Nu vet ni läget, jag ska sluta tjata om det :)

Jag och Oliwer mumsade jordgubbar från moholm till frukost, handplockade utav svärmor. Riktig lyxfrukost!

Idag ska vi göra min älskade farmor lite sällskap i Stöpen!
Inget badväder idag inte..

Inga kommentarer: