onsdag 22 december 2010

Pepparkakstokig

Idag har Olle varit pepparkaka hela dagen. Han är besatt i pepparkakor, det ska bakas, ätas och vara pepparkaka. Han är minst sagt besatt av allt som har med julen att göra, MEN det ska man ju vara när man är barn. Imorgon ska napparna slås in i paket :)

Imorse gjorde jag och Swea Maxi osäkert. När jag stressat igenom och köpt det jag skulle sprang jag in på gina för att köpa en tröja som jag suktat efter ett par veckor. När jag kommer till kassan funkar inte deras kortbetalning *SUCK* Nej, jag gick inte och hämtade några kontanter för både jag och Swea var svettiga och griniga. Kanske A köper tröjan imorgon när han ska in till staden.. Men man blir alltid så besviken när man sitter i bilen.. jag skulle hämtat kontanter tänker man..haha.

Nu på eftermiddagen var vi hos Anna och barnen fick fina julklappar (Har alldeles för snälla kompisar,TACK) Olle fick en doktorväska så nu leks det doktor för fullt.

Inga kommentarer: