tisdag 28 december 2010

Inget om mig själv

Insåg precis att mycket av bloggen handlar om barnen. Men de är mitt liv.

Hur mår jag då 3 dagar innan året är slut?
Jo för tillfället mår jag helt okej. Det har uppriktigt sagt varit väldigt upp och ner de senaste månaderna. Jag och A har haft lite tjall på linjen kan man säga för att inte gå in mer på detaljer. Men det börjar rätta sig till sakta men säkert.
Jag har även haft fullt upp både fysiskt och psykiskt med min viktnedgång. Jag har nu gått ner 16kg på 20 veckor och jag är absolut jätteSTOLT över mig själv. Mitt självförtroende och självkänsla har ökat markant dessa veckor och jag trivs mycket bra med mitt nya hälsosammare liv. Idag kastade jag alla stora tunikor jag gömt mig i de senaste åren! Livet går sin gilla gång och jag hänger på helt enkelt. Jag har världens bästa familj och vänner omkring mig som förgyller min vardag. Slutsatsen är somsagt jag mår helt okej, jag tror ärligt talat att jag mår BRA!


Evelyns Årskrönika 2010 kommer inom kort!

1 kommentar:

Sara sa...

goo eve goo eve. *gör rörelse*