fredag 31 december 2010

Årskrönika :)

Året började med SNÖ. Massa Snö! Oliwer fyllde 2år och i princip körde slut på sin gravida mamma :)Jag var höggravid på våren 2010, mådde relativt bra, hade yrsel som gjorde livet mycket svårare men vi fick ju något sött utav det :)En vecka för tidigt föddes lilla Swea 17e maj. kl 00.45. Och vi var nu tvåbarnsföräldrar! Jag fick nu uppleva en normal förlossning. Jämför jag med det urakuta kejsarsnittet så var jag betydligt mycket piggare efter den normala förlossningen! Det gjorde ju ondare såklart. Men jag hade ondare och mycket mer jobbigt efter kejsarsnittet.Sommaren gick, brorsan tog studenten, barnen växte. Anton fyllde 25år så det blev mycket kalasande i början av augusti. Jag och Anton bestämde oss för att leva ett mer hälsosamt liv med bra mat och motion. Den 16e augusti började vi med GI och har tillsammans fram tills idag gått ner nästan 30kg.

Augusti
30 december
Den 11e september döptes lilla Swea.

Vi blev husvagnsägare!Och ägare till en systemkamera!Swea blir bara större och större :) Nu de sista månaderna på året har hon bla lärt sig sitta, krypa och fått tänder :)Oliwer har också gjort stora framsteg, framförallt i pratet. Han pratar mycket tydligare och har fått mer flyt i pratet :) Det bästa är att han har slutat med nappen!!


Jag hoppas nu på ett händelsserikt och bra 2011 och Vi önskar er alla ETT GOTT NYTT ÅR!!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Va snygg du är på december-bilden!! Vilken midja! Kommer inte känna igen dig när vi ses, det var ju ett tag sen.. ;) Kramar

Nilla K sa...

Verkligen ett händelserikt år för er! Och bara bra saker dessutom! Underbart.