fredag 3 december 2010

Ny tshirt

Fick hem min nya tshirt från shirtstore.se :) väldigt nice tycker jag :)
Har varit på äventyrsbadet hela förmiddagen! Shit vad lyckat! Oliwer är inte alls någon badkruka som jag trodde, han och Anton åkte rutschkanor hejvilt! Swea gillade också badet, jag och hon intog ganska snabbt den varma minibassängen :) Ja de var så duktiga båda två, dit lär vi åka många gånger! Nästa gång ska vi nog ta med några fler så man kan få lite hjälp att vakta barnen, Anton var ganska sugen på att åka de lite "roligare rutschkanorna" :)

4 kommentarer:

Hanna sa...

Klockren t-shirt! :) äventyrsbadet is the shit! Vi brukar åka dit med Arvid o det är full fart hela tiden.. :) Kram

Anonym sa...

Molly älskar att åka ringarna... i vuxet sällskap får småbarnen också åka... kanske något för oliwer om han inte är försiktig av sig... =)

miadeluxe sa...

vi är frivilliga badkompisar... dessutom blir vi en vuxen mer än barn med oss tre :)

Rebecka sa...

Jag åker gärna med nästa gång! :D