lördag 4 december 2010

Julmusikal

Kom hem förut från julmusikalen i Stöpen, superbra och man fick verkligen julkänsla! Barna skötte sig! Blir sugen på att själv vara med på något sånt, det är ju så kul att sjunga!!

Det blev en hemmakväll iallafall, varken jag eller anton orkade ta tag i att få tag i någon som inte hade något planerat redan.. Men det blir bra ändå, oliwer behöver sova och nu sitter jag och kikar på fina klänningar, har hittat en ny favvosida, nelly.com. När jag har tappat 10kilo till så kommer jag bli deras största kund :) haha..

3 kommentarer:

Nilla K sa...

Jag var med i musikalen för två år sen, sjöng i kören, och jag lovar - det är sjuuukt kul! Men tyvärr håller inte benen... Anders var med igår och imorgon, som snögubbe bla. :)

Cecilia Hedlund sa...

I LOVE NELLY!! :))

Rebecka sa...

Åå Nelly har verkligen dem finaste klänningarna!! :)