lördag 11 juli 2009

Ronia och Pims

Hade en urmysig kväll igår med Ronia på Pims. Satt och pratade, pratade och pratade. Hon fick mig att se på en del livsavgörande beslut på ett helt annat sätt. Allt kommer bli så bra *längtar* Bara jag slutar låta andras liv runt omkring mig att påverka mig. Man ska göra det som känns rätt för en själv och inte tänka på alla andra. Den sista delen har jag svårt för. Jag tänker alldeles för mycket på att alla andra ska må bra..
Ronia och Oliwer
Ikväll ska vi hem till Petter och Filippa i Ullervad. Spel och god mat! Toppen kommer det bli för jag ska pimpla cider med Filippa :) Tjohoo!
Värd?

1 kommentar:

Karro sa...

Bra att du börjar tänka på dig själv och vad som är bäst för dig. Hoppas ni har haft en trevlig helg, vore kul att ses en dag på en promenad eller fika. Kram Karro