lördag 25 juli 2009

Förlovningsfest

Min kropp är inte som den borde vara just nu.. suck.

Igår kväll var vi på Sara och Johannes förlovningsfest, det var för 5 år sedan de förlovade sig och det var faktiskt den kvällen jag blev riktigt intresserad av Anton :) helt sjukt att han och jag snart har varit ihop i 5 år, tiden går fort! Men nog pratat om oss. Massa Grattis till Sara och Eno!
TequilaRace

Försökte ta kort på kärleksparet..men det kom någon ivägen

Andra försöket gick bättre..


Idag har vi varit på loppis i Bottnaryd. Fanns mycket saker men inte så mycket som var något att ha. Köpte lite småprylar och en liten bäddsoffa till Oliwer. Farmor Birgitta köpte massa duplolego till mycket bra pris!

Känns som jag behöver prata..Men jag vet inte om vad och med vem..

3 kommentarer:

Hanna sa...

Tjena babe! Är i Älvängen nu och firar av bröder.. Kommer tillbaka till Skövde typ tis-ons nästa vecka! Ses?! Funderar om vi skulle ta den där utgången också snart.. :) Fundera ut en bra fredag!! Kram

miadeluxe sa...

åå mysig helg de låter som ni haft :) sommarland skulle vara kanon kul,är anton ledig nått?? (tänkte om vi skulle gå alla fyra??) tobbis är ledig ons-fre...ha de bäst gumman kramar

Fia sa...

Vi måste ses i veckan och prata. DEt var aldeles för länge sen nu. Vi hörs i veckan. puss gumman.