onsdag 1 juli 2009

Åska

uHu jag hatar Åska.. som tur var har den inte varit så nära mig idag bara cirkulerat runt. Bara jag som får huvudvärk så fort åskan närmar sig?

Dagen har erbjudit shopping med svärmor. Köpte badshorts till mig och Anton. Och ett nät till kaninburen (vi väntar nämligen smått)

Har hälsat på Oliwers dagmamma, hon var jättetrevlig och go så där som en dagmamma ska vara så det här kommer bli toppenbra..! Ska bli skönt att börja jobba och få lite vardag och rutiner igen, Men jag kommer få ångest när det närmar sig, det känner jag på mig.

Mamma har också hjälpt mig att blondera utväxten.. haha lite guldfärgat blev det allt men inte så farligt som jag trodde. Det får bli en omgång till om några dagar :)

Jag för 2,5 år sedan i våran lägenhet.
Shit vad tiden går fort och vad mycket som har hänt under den tiden!
Jag hade jobbat natt om jag inte minns fel, därför denna trötta blick :)

1 kommentar:

Sara sa...

Så ni ska få kanin:-) gulligt! en kaninunge lr?