söndag 12 juli 2009

Övningsskytte

Kom precis in, har stått och skjutit lite luftgevär på tavla. Gick ganska bra, pricka in några nior. Det är så himla roligt att skjuta, det rekommenderar jag verkligen :)

Har inte berättat att jag kom in på Naturvetenskapligt / tekniskt basår Distans på högskolan! Så jag ska läsa de kurser som jag inte har typ Kemi A, Biologi och Fysik B samt försöka höja betyget på Fysik A (hade en skitlärare på gymnasiet så jag fick knappt G). Ska bli kul att läsa igen men det komer bli mycket med jobb och Oliwer. Men det får lösa sig!! :)

3 kommentarer:

Rebecka sa...

Grattis, vad kul!:) Jag kom in på ekonomilinjen!:D Vi får peppa varandra!;) kramar

mia sa...

åååå va roligt... kommer nog bli tungt men de grejar du... du har ju både din bror å tobbe som har läst basåret... tobbe spikade dessutom alla tentor utom 2, så han kna nog hjälpa dig endel... kramar

Hanna sa...

Grattis tjejen! Det kommer gå görbra!! Ses snart! :D