onsdag 2 september 2009

Trött.

Kom hem vid 00 inatt och kunde inte somna.. Bara låg och tänkte. Oliwer vaknade vid sju och tyckte att nu ska vi gå upp morsan. HÄRLIGT! Jag är sådan att jag behöver mina 8-9 timmars sömn annars är jag halvdöd.

Nej inget mera gnäll, Oliwer har än så länge ingen feber idag så det får nog bli dagmamma imorgon för hans del. Idag ska han vara hos mamma och pappa en stund så jag kan börja 15.42 som vanligt.

Hanna kom förbi och tjötade igår på jobbet :) Födelsedagsparty för henne blir det snart.. LÄNGTAR! Äntligen händer det något någon helg, denna helg som kommer lär bli riktigt seg för Anton ska jobba.. Så vi får se vad jag och Oliwer hittar på, vem vet vi kanske besöker just dig:)
Två söta människor letar sällskap i helgen )

2 kommentarer:

mia sa...

två sötnosar kan få komma på fika på lillegårdsvägen i helgen om dom vill :)

Fia sa...

Hej. Skönt att Oliwer verkar bättre. Vad ska vi göra på lördag. Ska vi laga nån mat? eller vad dycker ni..??
Kramar.