onsdag 23 september 2009

Babomba

Hemskt dålig på att uppdatera. Skärpning!
Oliwer har fortfarande inte somnat, nu har jag smitit ner för att duscha (mitt hår är i flötigaste laget) Ser inte fram emot morgonen imorgon, O lär vara hur trött som helst.

Han var så ledsen när jag lämnade honom hos DM idag, men när jag kom för att hämta honom så var han så glad, skönt att se!

Tog lite härliga bilder på honom förut och filmade när han sjöng sin BaBomba låt, inte dåligt att göra en egen låt när man är 1 1/2 år :)
Ska lägga upp bild och film imorgon.


Borde kanske ha ett smeknamn på Oliwer..typ Ollie eller Olle? Förslag?
Själv mår jag bra, hade en hemsk huvudvärk förut men botade den med en promenad med Karro. Helt slut efter en dag med utbildning (ska få lära mig lite nya grejer på jobbet *Jätteroligt!*)

Inga kommentarer: