lördag 19 september 2009

...arg eller?

Trött men tycker också synd om folk som tycker så förbannat synd om sig själva.. Nej, jag är säkert likadan själv med mitt gnäll.. Men jag tycker inte synd om mig själv av någon anledning, inte just nu iallafall. Har man en anledning att göra det så finns det alltid något att gör åt det. Rycka upp sig kanske?

Behöver även få ur mig hur trött jag är på folk som.. ne jag vet inte hur jag ska förklara det här.. Vi skiter i det, jag kan inte vara arg.. och speciellt inte beskriva känslan varför..

En dusch sedan kanske jag kan bli normal igen.. så att det kan bli en kort tjejkväll för mig iallafall..

ps. Det finns ju grejer då man har all rätt att tycka synd om sig själv.. men petitesser? ds.

2 kommentarer:

Karro sa...

Hoppas du mår bättre snart. Kram Karro

Rebecka sa...

Hej gumman! tråkigt att magen inte hade blivit bättre, du får krya på dig nu!Kramar