tisdag 8 september 2009

jävlas är det bästa

Mm.. kändes så bra att jag började plocka iordning på Oliwers rum. 5minuter så var jag helt slut. Mådde visst inte så bra trots allt..
Så eftermiddagen har varit lugn, har försökt roa sonen så gott det går,men han tycker inte det är kul med en sjuk mamma som helst bara vill ligga och vila framför Tvn..

..Så vad gör han åt problemet? Han stänger av Tv.n och jävlas allt han bara kan, biter i sina kläder, sparkar på kaninburen och på Ville, slår mig. Allt för att få uppmärksamhet..
Barn är härliga..... hmm... Men jag förstår honom..

1 kommentar:

Filippa och grabbarna sa...

Jag hade blivit knäpp! LÄTT!
Fan är jag sjuk ska det vara tyst och visas hänsyn!:D

Klart man ska göra som man vill med förlovningar och annat. Men jag tror att många faktiskt faller för lite för trycket i sådana saker... "alla andra gör ju".