måndag 21 september 2009

Tillbaks

Då var man tillbaks efter en riktigt seg helg med mycket mer toalettbesök än vanligt. Börjar undra om de verkligen var matförgiftning. Men ingen idé att spekulera, än så länge har ingen jag träffat i helgen blivit dålig *peppar peppar*

Oliwer sover och Anton kommer inte hem än på ett tag.. Borde ta tag i livet för här hemma har vi ett riktigt "Rent hus" objekt. Men av erfarenhet vet jag att jag fastnar vid datorn, sedan vid Tvn och sedan är det sängdags. Tänkte jag skulle ge "svenska hollywoodfruar" en chans idag, det har ju varit värsta pratämnet sedan förra programmet :)

Hoppas jag kan träffa lite folk i veckan som jag saknar (Mia ta åt dig), cosmopharmaparty och ljusparty är det också planerat..

1 kommentar:

mia sa...

ååå mia vill ha eve mys, när kan du?? jag kan när som utom på tors :)