onsdag 26 oktober 2011

Varannan dag

Idag känns allt toppen. Jag är väl i någon varannandagperiod.. haha. Nej jag tror att jag oftast mår jäkligt  bra nuförtiden men när jag sätter mig och ska blogga fokuseras tankarna på det negativa jag känner.. vet inte varför! Det måste vara roligare att läsa om roliga saker och välmående :)

Just nu sitter jag och barnen och käkar mellanmål. Jag insåg att jag saknade mina föräldrar (alldeles för många dagar sedan jag såg dem, typ 3 dagar sedan) så vi ska åka bort till dem när de kommit hem och säga Hej.

Eventuellt blir det övertid för mig ihelgen.. hoppas få besked imorgon.

Var på AloeMöte igår, blev inspirerad till tusen så nu måste jag ta tag i det lite.. Försöka få komma till lite kompisar och prata om produkterna och AloeVeran. Sedan blir det mycket julmarknader som jag och mina "jobbarkompisar" ska vara med på. Vi har ju julklappar till ALLA!! Dessutom hade jag med än gäst som bestämde sig att bli återförsäljare för hon har som jag blivit SÅLD på produkterna! hihi.

Inga kommentarer: