tisdag 18 oktober 2011

Hmm

Jobbigt med två bloggar ibland! Men jag tror all bröllopshysteri, kost och träning får vara på den andra bloggen! Ni läser väl den också? Det här är min familjeblogg :) Nu med den nya datorn så ska jag bli bättre på att få in nya fräscha kort på oss och det vi gör!

Veckorna går så fort. Helt sjukt. Hösten brukar vara seg men det är så mycket nu så den flyter på väldigt fort tycker jag! Längtar faktiskt till första advent. Det är så mysigt! Dessutom ska jag vara f-ledig hela veckan innan jul, då ska jag och barnen MYSA, baka pepparkakor, pyssla ja allt vad som hör julen till! ÅÅ längtar längtar längtar! Känner ingen stress alls inför julen, tror den kommer bli helt underbar!

2 kommentarer:

Fia sa...

Jag funderar också på att vara FL veckan innan jul. Då kanske vi kan ha lulbak mys :)

Evvvelyn sa...

absolut! :)