tisdag 25 oktober 2011

Gnällperioden

Ja fast jag gnäller inte så mycket själv, jag blir istället irriterad på andra som gnäller. Hur töntigt låter inte det? Jag blir tom irriterad på mig själv när jag kommer på mig själv att gnälla. "Snälla människa har du inget bättre för dig?! Du har det bättre än många andra i världen?!"

"Men snälla om du har lite ont där idag vad spelar det för roll, uthärda! Många har ondare" "Tisdagar är skit att gå upp men VAFAN jag har iallafall ett jobb" Gnälla liksom när det finns så många som har det svårt i världen..

Haha ja så nu vet ni vad jag tänker både om mig själv och andra just nu. Vet inte vad det är för period riktigt.. Hoppas iallafall att den går över snart!..

Gårdagen tog nog musten ur mig och fick mig att inse att jag kan inte påverka så mycket fast jag försöker men jag har iallafall ett jobb att gå till varje dag... Så jag ska sluta slösa energi på det som jag slösade energi på igår OCH jag ska sluta irritera mig på de som gnäller. Har bättre saker för mig.

skönt att skriva av sig lite, känns redan bättre.. hoppas jag nu kan gå in på FB och inte störa mig på mig själv och andra :)

2 kommentarer:

Emelie sa...

Man kanske skulle ta en fri vecka från internet? Eller ja i alla fall Facebook. :)

Evvvelyn sa...

haha ja det var en bra idé, det skulle man nog :)