fredag 11 mars 2011

Dålig..kräks..

Inatt var det min tur! hade inte trott att jag skulle klara mig men man kan ju alltid hoppas. MEN inatt iallafall var det dags. Jag är så jävla känslig och blir istortsett ALLTID superdålig, barna och anton hade ändå lindriga magsjukor men jag, jag låg på toa hela natten. SUCK. Nu har jag börjat äta lite kräm, dricka lite avslagen cola.. jag har gråtit för det är SKIT att vara sjuk, speciellt när det är Olles födelsedag imorgon. Det blir en födelsedagspicknick för honom iallafall så han får träffa lite andra människor (speciellt sin älskade faster) än oss på sin födelsedag.. Vi har köpt en tårta och en fin present (MarioKart) Så han blir nog nöjd ändå.. Skönt att vi bestämde oss igår att flytta kalaset. Nu ihelgen ska hela huset saneras för nu har alla varit sjuka.. saneras, tvättas, städas och vädras! Så folk vågar komma hit nästa vecka!

2 kommentarer:

Fia sa...

Nej stackare! Du får verkligen krya på dej. Men se det poseiva med magsjuka man tappar några kg *ler*
Bamsekram!

Filippa och grabbarna sa...

Usch! Om du inte redan har det så köp Virkon och städa med! Super! =)