onsdag 23 mars 2011

Dagarna rullar på

Dagarna går fort.. NU börjar verkligen våren komma och det är så skönt! Häromdagen hade vi två tranor på besök, och när jag sprang en runda såg och hörde jag massor av lärkor. Underbart!

Jag har bara 6 dagar kvar på jobbet, sedan är jag mammaledig igen. Ska bli jätteroligt att tillbringa tid med barnen..!

Igår köpte vi en ny bil, en Mitsubishi Pajero. En stor bil. Hoppas den passar oss bra, gör den inte det så gör den inte det och då blir det försäljning och köp av en annan bil. Provkörde den igår och det är underbart att sitta så högt, man vet verkligen vart man har bilen fast den är så stor. (Bilder på bilen kommer)

1 kommentar:

Anna sa...

Heej! Såg du min kommentar i förra inlägget ? om hur man lägger upp en egen bild i sin header, skulle gärna vilja veta! :)
ha det bra!