torsdag 3 februari 2011

Torsdag

Torsdag för mig idag innebär städning i minst ett rum här hemma, en lång joggingtur, DUSCH, matlagning och sista kvällen på jobbet.

Insåg det igår att min viktnedgång för det första har gjort mig till en "hälsoguru", jag vill verkligen att alla ska må så bra som jag. För det andra så har den gett mig mer självförtroende och självkänsla och det märks på jobbet, jag är mycket mer säker på mig själv än jag var förut, jag tror mer på mig själv, att det här klarar jag av! kanske låter fånigt att det skulle var viktnedgången men jag tror faktiskt det!

Anton och barnen klarar sig fint på kvällarna, A är lätt bättre på att lägga barnen än mig :) Det här är Sweas vanligaste ansiktsuttryck under en dag :)

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Härligt vännen att du mår så bra! Blir så glad när jag läser det! :) Många kramar

Emelie sa...

Kul att höra :) Fortsätt så! kramis