onsdag 16 februari 2011

Hemma eller jobba?

Mår skit, men velar ändå om jag ska jobba eller inte. Jag hatar att ringa till jobbet och sjukskriva mig! Jag kommer gå runt som en zombie och inte orka göra någonting så det bästa är väl att vara hemma och se till att bli frisk..Men jag får så dåligt samvete av att vara hemma från jobbet.. avvaktar en timme till.. kan ju bli bättre.

A hade lyckats lägga båda barnen samtidigt i varsitt rum igårkväll, han hade bara behövt gå in till Swea en gång, Olle somnade utan tjat. Hur lyckas han? Det kanske är jag som är problemet, jag som stressar upp mig.
.

1 kommentar:

Nilla K sa...

Om jag hade jobbat på samma ställe som du, hade jag varit glad om du stannat hemma och inte kommit och smittat ner oss andra! :) I Sverige är det tillåtet att vara hemma pga sjukdom, var tacksam för det och ta hand om dig istället.