tisdag 21 juni 2011

UppOner

Går från glad och uppåt till ledsen och sorgsen på bara några minuter känns det som. Jag hatar det och jag vet precis vad det beror på! Det vad ju det här jag ville slippa! Men det är bara att leva med det!

Har varit i Hjo idag med mamma och barnen. Supermysigt! Köpte tyg till gardinerna som vi ska försöka få ihop till husvagnen. Lägger upp bilder på det när A kommer hem med sin Iphone (vill också ha en!!) Inte så kul när jag skulle ta ner de gamla gardinerna i husvagnen och det hänger en död mus som trasslat in sig i gardinen. Jag som har världens musfobi. Inte konstigt att det luktat konstigt i vagnen.. suck. Nu får A gå igenom och sanera innan jag går in i den igen!

Skulle åkt med A och tränat skytte nu ikväll men humöret och mitt samvete fick mig att stanna hemma. Barna var borta hos barnvakt hela kvällen igår. Jag övade igår också, gick ganska bra faktiskt (det är skitkul att skjuta!). Duvorna tar jag om jag får öva lite till, haren däremot är svår.. men lite övning där också så..

Imorgon ska jag till frissan, Ska prova en ny frisör. Tunna ur, toppa lite (försöker ju spara) och färga det lite ljusare är tanken. Så ljust som det går att få med mitt mörka hår..

Inga kommentarer: