torsdag 2 juni 2011

Uppdatering

Sorry, dåligt med uppdatering. Käkar penicilin och mår nu mycket bättre..

Jag pluggar så mycket jag bara kan inför provet imorgon (Är jättenervös och tror inte jag kommer klara det, men men)

Skönt att helgen redan är här, väntar på A som jobbar några timmar idag..

Ikväll blir det grillning med goda vänner. Imorgon åker vi somsagt till Elmia på jakt och Hundmässa.

Uppdatering om barnen:
Swea: Har börjat gå helatiden, nu går hon hellre än kryper. Detta hände över en dag. Helt sjukt. Hon fattade att om man gick lite kortare steg så var det lättare att gå. Så nu rantar hon runt här och de lugna stunderna existerar inte längre.


Oliwer: Har bara blöja på natten. Han tonårstrotsar redan "Mamma jag flyttar" och gör allt för att mitt tålamod ska ta slut.

Ha en trevlig KristHimmelfärd! Jag och barnen ska ta med min farmor och åka runt och kika på lite grejer runt sjön östen idag :)

1 kommentar:

Rebecka sa...

Åå vad jag saknar dem små!! Måste se till att ses nu snart! Nu är jag ju massa ledig! :) Saknar ju dig också så klart! ;) Kramar