torsdag 5 maj 2011

Otroligt

Har suttit och kollat på bilden nedan hur länge som helst.. Vart har jag tagit vägen? Jag börjar fan få smala ben! Nu syns ju inte mina celluliter och bristningar på bilden, men ändå. VAD SMAL JAG HAR BLIVIT!! Jag börjar inse det nu. Alla säger det men jag känner mig fortfarande stor. Men idag har varit lite av en vändpunkt, det började med att jag provade shorts i strl 42 och 40 men de var för stora (strl 38var tyvärr slut)
Och sedan nu när jag ser bilden, jag ser ju banne mig lite nice ut!

Härlig känsla! Snart -30kg på mindre än ett år!

4 kommentarer:

Filippa och grabbarna sa...

Du är jättefin Eve!!
En riktig fräsching!

Anonym sa...

Måste kännas helt fantastisk! Vilken resa du har gjort! :) Du har bevisat att bara man vill å ger sej fan på det så går det att gå ner i vikt! Grattis å grymt kämpat! :D / Kajsa

Rebecka sa...

Såå snygg är du!! Och det syns verkligen på dig att du mår så mycket bättre också! Du ska vara såå stolt över dig själv! Hör av dig om du behöver låna kläder någon gång, nu har vi samma storlek! ;) Massa kramar

Sara sa...

ja du ser. de va ju de ja sa. Du är så fin eve. det är din hjärna som spelar dig ett spratt ibland bara. Du tog liksom in stl 40 och 42.. du har inte de storlekarna längre. Verkligen inte. Snygging!!!