torsdag 26 april 2012

Dalar och toppar och en smula..

Så är livet. Livet är antingen på topp, bott eller mittemellan. Bra konstaterat va?

Antingen vill jag bara ligga i soffan och dra filten över huvudet, eller så är jag glad och har energi.

Sitter och funderar på vad som ger mig energi. Mina barn såklart, träningen, musik, mina goda vänner och familj!!

Insåg idag att människor som tar ens energi ska jag passa mig för, jag blir så jäkla lätt nerdragen... Jag tar åt mig och de suger energi ur mig.. Det hände idag. Jag måste försöka lära mig.. Lära mig andas och ta det med en smula ro.. tycka synd om dem för att de är en smula dumma.. Det är mycket här i livet som vi borde lära.. Inser att varje dag som går lär jag mig något nytt om mig själv och andra.

Människan är en komplicerad varelse.

Inga kommentarer: