måndag 12 december 2011

det var ju det

Det var ju det med kommentarer... Men ska inte älta det för jag är fortfarande kass på att kommentera andras bloggar. Man vet inte vad man ska skriva eller ha för bilder för att folk ska kommentera..Någon som har en idé? :) Eh det spelar ingen roll.. jag bloggar för min egen skull och kommentarer blir extra kul när man inte får så många.. haha :D


Kom precis hem från farmor, nu har vi bestämt lite dejter framöver. På onsdag ska vi till stan och leta klädsel till fredagens Konsert. på fredag ska vi till arenan och lyssna på Christer Sjögren.. och nästa vecka när jag är ledig blir det tillverkning av julgodis. Farmor är bland det käresta jag har i min närhet.. Jag vet att hon uppskattar mitt sällskap lika mycket som jag uppskattar hennes.

4 kommentarer:

Nilla K sa...

Tror att det skulle behöva vara enklare att kommentera, typ som på facebook. Att det är lite omständigt gör att man inte ids. Sen jag började läsa mycket bloggar i mobilen (google reader) har det blivit ännu färre kommentarer för min del. Försöker komma ihåg vad jag hade velat skriva när jag sitter vid datorn igen, men det är svårt... :) Tycker som du, det är bättre att skriva för sin egen skull än att bara fika efter kommentarer. Vill du ha mer respons kanske det vore en tanke att lägga till såna där "kul, intressant, fint"-knappar under inläggen?

Filippa och grabbarna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Filippa och grabbarna sa...

Klart man vill ha lite kommentarer!!!
Ett givande och ett tagande i bloggvärlden! =D
Sånna där "gilla-knappar" jag har på Gullivers blogg är bra! =)

Evvvelyn sa...

Mycket givande och tagande här i livet :)

Ah Nilla det var en smart idé :D och visst är det kul med kommentarer men det är ju inte för dem man bloggar :)