fredag 9 september 2011

Någon intresserad eventuellt :)

Ja jag vet ju, jag ser ju att några läser den här bloggen :) Det har ju blivit lite mer satsning på min träningsblogg men det vet ni väl antagligen, ni kanske tittar in där med? Så kul att några är kvar här och läser trots mina enligt mig ganska tråkiga inlägg :)

Lite uppdateringar om barnen (Mest för min egen skull..Bra att skriva upp)..

Oliwer 3.5år.
Älskar att tävla
Pratar HELA tiden, pratet har verkligen släppt det sista halvåret.
Gillar toaletter där han kan stå upp och kissa, använder aldrig blöja.
Ritar mycket, är nyfiken på bokstäver
Kan sätta på sig de flesta kläder själv.
Rimmar ofta.
Älskar att cykla (han har dock fortfarande bara en trehjuling..vårt fel)
Lika mycket som han bråkar med lillasyster lika duktig är han att hjälpa henne, leka med henne och lära henne BRA grejer inte bara dumheter.

Swea 16månader.
Säger mamma, pappa, olle, Bä, Mu, Vovve, Titta, Mera, Där, bebis, farfar, farmor, mormor, morfar, sebbe (de orden jag kommer på nu)
Härmar ljud man gör helatiden.
Vet hur får, ko, hund, fågel och katt låter.
Hämtar saker man ber om tex hennes skor.
Går till köket eller toaletten om man ber henne göra det.
Står på tå.
Härmar storebror HELATIDEN
Kan rörelserna till ImseVimse
Hämtar gärna pallar eller stolar och ställer så hon kommer åt något på köksbänkarna.

Finns tusen saker till att skriva upp, men när man väl sitter och ska skriva ner vad de kan så kommer man ju inte på något..haha.

Inga kommentarer: