söndag 3 april 2011

Är på lite dåligt humör idag. Vi är sjuka allihopa.. hosta, förkylda och febriga. Jag sov inte mer än 4a timmar inatt, barnenhostade, jag hostade BLÄ för sjuka säger jag bara. Men det går ju över så det är ingen idé att gnälla..

Dessutom tittade en gubbe på s80n idag men det blev ingen affär, det gjorde ju inte humöret bättre.. hade varit skönt att bli av med "gamle Bettan" Men där får man också se det positivt, en dag kommer rätt köpare till oss med.

Hälsade på mor idag, hon hade gjort supersöt mössa och supersöta tossor till Swea. Bilder kommer när jag får tummen ur att ladda över korten från kameran!

Älskade mamma sjunger nu i kyrkan, jag missade Jerker Leijonkonserten som kören har idag :( AHH vilken kass dag. Hoppas den slutar bra, jag ska göra chokladmousse att gotta mig med ikväll.. det kommer nog göra att humöret höjs lite :)

Inga kommentarer: